موسسه خیریه نیک

موسسه محبت و کارگشایی نیک

تماس با خیریه

افتتاح شعبه مددکاری موسسه مهرآمن در شهرستان منوجان با همکاری خیریه نیک

موسسه خیریه کاروان محبت و کارگشایی مهرآمن در راستای رسالت خود مبنی خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان بی بضاعت علاوه بر استعدادیابی و مراکز شبانه روزی نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست؛ در حوزه درمان کودکان در سطح کشور با همکاری موسسه خیریه محبت و کارگشایی نیک نیز اقدامات مثمر ثمری انجام داده است.

مدیرعامل موسسه خیریه کاروان محبت و کارگشایی  مهرآمن  در مراسم افتتاحیه دفتر مددکاری این موسسه در بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان منوجان استان کرمان گفت: اهتمام ما بر این است که با کمک های مردمی و نیکوکاران عزیزی که همراهان همیشگی ما هستند بستری را فراهم کنیم که هیچ کودک و نوجوانی به علت نداشتن هزینه درمان دچار آسیب های جبران ناپذیر نشوند. مدیریت محترم بیمارستان امام حسین(ع) نیز در راستای عمل به این مهم و منطبق با تفاهم نامه‌ی منعقد شده فی ما بین، ما را در این مسیر همراهی میکند.
فرشاد یاسمیان خاطر نشان کرد: بخش مددکاری موسسه مهرآمن که با همکاری خیریه نیک در بیمارستان امام حسین(ع)  شهرستان منوجان استان کرمان مستقر است پذیرای بیماران کودک و نوجوان از شهرستان‌های مجاور نیز می‌باشد.

 

او با تاکید بر اینکه هم افزایی با موسسات خیریه، گروه‌های جهادی، سمن‌ها، مساجد و سازمان های متولی در حوزه محرومیت زدایی برای جلوگیری از موازی کاری یکی از اصول اساسی فعالیت‌های مهرآمن و نیک می‌باشد، گفت:  بخش اعظمی از بیمارانی که به موسسه مهرآمن و نیک معرفی و به بیمارستان‌های طرف قرارداد ما مراجعه می کنند، به واسطه مجموعه های نام برده حاصل می‌شود.

مدیرعامل موسسه خیریه محبت و کارگشایی نیک گفت: بخش دیگر مددجویان می‌توانند با مراجعه به سایت  خیریه نیک و مهرآمن یا بیمارستان‌های طرف قرارداد  به صورت  صد درصد رایگان با کمک خیرین مراحل درمان خود را طی کنند.

یاسمیان در پایان اذعان کرد: برنامه آتی ما تا پایان سال1402 با یاری خداوند و همراهی خیرین و مشارکت های مردمی، گسترش و توسعه این امر خداپسندانه و عقد قرارداد و تفاهم نامه با 31 بیمارستان در 31 استان کشور است تا بتوانیم در حوزه درمان فرشته‌های کوچکمان سراسر کشور را پوشش دهیم.

آخرین خبرها